Nathalie Peters Group Commercial Director Mediabrands

Nathalie Peters krijgt een nieuwe rol binnen Mediabrands.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ze is benoemd tot Group Commercial Director, waarbij ze direct rapporteert aan Mediabrands Benelux CEO Diederik Breijer.

Peters is al tien jaar in digitale managementfunctie werkzaam voor Mediabrands. Ze begon Initiative Online, was de oprichter en managing director van digilogue en gaf de laatste twee jaar leiding aan MAP (Mediabrands Audience Platform). In deze periode werden onder haar leiding merken als Reprise (Performance based), Cadreon (Tradingdesk) en Spring Creek (Social) in de Nederlandse markt geïntroduceerd. Vanuit haar rol vertegenwoordigde Peters Mediabrands in internationale jury’s, zoals bij de Cannes Lions) en vervult zij een bestuursfunctie binnen het IAB.  

Diederik Breijer: &;Nathalie heeft bewezen een scherp oog te hebben voor nieuwe opportunities, businesses en ventures te kunnen starten en commercieel succesvol te kunnen uitbouwen. Om de transformatie van Mediabrands als groep te versnellen gaat Nathalie zich samen met mij primair richten op business development, new business, integratie van de verschillende disciplines en productontwikkeling, naast het verder doorontwikkelen van een aantal key-accounts.&;

Nathalie Peters zegt dat de recente overname van Traffic4U het groeiproces van Mediabrands heeft versneld. &;Ik ga mijn ervaring en kennis aanwenden om voor de groep de volgende stap aan te jagen. Werken op groepsniveau is voor mij een nieuwe dimensie. Daarnaast blijf ik nauw betrokken bij een aantal key accounts, omdat ik dat echt niet kan missen.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie