Niet alleen het personeel, ook enkele ‘klanten’ waren voorzien van een likje verf. Nestlé wil met de campagne ‘shockeren’ om zijn nieuwe ‘Natural Bliss’-koffiemelk aan de man te brengen in de Verenigde Staten.
Voor één dag werd een koffiewinkeltje in New York omgebouwd tot productiestudio, waar tientallen klanten werden opgewacht door ‘naakt’ personeel. Hier konden ze een gratis kopje koffie bestellen en gingen sommige klanten compleet voorbij aan het feit dat er in de winkel nog enkele ‘naakte’ acteurs stonden.
‘De mensen waren bijna meer verrast door de gratis koffie, dan door het naakte personeel’ aldus Pierre Lipton, chief creative officer van 360i, tegenover AdWeek. ‘We maken zo op een laagdrempelige manier duidelijk dat naast het naakte personeel, ook het product in hun koffie transparant en natuurlijk is.’
De digitale campagne zal in Amerika tot en met september worden gepusht op Facebook, YouTube en andere sociale media.
Credits
Agency: 360i
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!