Op 25 januari 2011 worden voor de eerste keer de Mobile Media & Marketing Awards uitgereikt. De ‘MMMA’ is een evenement bedoeld om het mobiele kanaal als alternatief op de kaart te zetten door toonaangevende en effectieve mobiele campagnes en initiatieven te belonen met een prijs. Tijdens het ‘MMMA’ evenement worden de ‘best mobile practices’ gepresenteerd en beoordeeld in vijf categorieën: Beste Mobiele Website, Beste Mobiele Applicatie, Beste Mobiele Tablet Applicatie, Beste Mobiele Advertising Campagne en Mobile Marketeer of the Year. Ook wordt er een Publieksprijs uitgereikt voor Beste Mobiele Toepassing.
Nominaties:
Beste Mobiele website: NS, KLM, TVGids.mobi
Beste Mobiele applicatie: Spotify, Hyves, Kieskeuring, Appie AH, Nike
Beste tablet applicatie: Nu, Telegraaf HD, Autoweek
Beste mobiele campagne: KWF, Audi, Centraal Beheer Achmea,
Mobile Marketeer of the year: KLM, Rabobank, Nike
Publieksprijs: Hyves, Buienradar, NS Reisplanner
Inschrijven kan trouwens HIER
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!