Daarnaast wordt er geïnvesteerd in research en insights.
Enne....ze willen niets meer horen over Web2.0 en milieu.
Op Marketing-online.nl staat er meer over.
Social networking en MVO waren in 2008 nog in trek, maar in 2009 is het over.
Zo zegt Anderson Analytics, dat onderzoek deed voor de Marketing Executives Networking Group (MENG).
Het bureau komt met een lijst van 5 marketingtrends, maar de leukste vind ik wel dat marketeers dus Web2.0-moe zijn.
Het aantal marketeers dat niets moet weten van Web2.0, blogs en social networking, is tweemaal zo groot als vorig jaar.
Tegelijkertijd stellen marketeers dat ze niet genoeg van deze onderwerpen afweten.
In november 2008 vond 67 procent van de ondervraagde marketeers zich een beginner met betrekking tot deze onderwerpen.
Het worden weer leuke tijden.
Oh ja: Seth Godin blijft de belangrijkste marketinggoeroe, maar Warren Buffet (78 jaar oud!) en Malcolm Gladwell komen er aan.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!