Marketeers zijn Web2.0 echt helemaal zat...

Het zal de interactieve diehards, die hier af en toe langskomen, tegen de borst stuiten, maar marketeers gaan dit jaar back to basics met een hernieuwde focus op de consument.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Daarnaast wordt er geïnvesteerd in research en insights.

Enne....ze willen niets meer horen over Web2.0 en milieu.

Op staat er meer over.

Social networking en MVO waren in 2008 nog in trek, maar in 2009 is het over.

Zo zegt , dat onderzoek deed voor de Marketing Executives Networking Group .
Het bureau komt met een lijst van 5 marketingtrends, maar de leukste vind ik wel dat marketeers dus Web2.0-moe zijn.

Het aantal marketeers dat niets moet weten van Web2.0, blogs en social networking, is tweemaal zo groot als vorig jaar.

Tegelijkertijd stellen marketeers dat ze van deze onderwerpen afweten.

In november 2008 vond 67 procent van de ondervraagde marketeers zich een beginner met betrekking tot deze onderwerpen.

Het worden weer leuke tijden.

Oh ja: blijft de belangrijkste marketinggoeroe, maar (78 jaar oud!) en komen er aan.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie