De nieuwe glossy ligt vanaf morgen in de schappen en moet anders zijn dan alle andere glossies.
Spiritueler. Minder oppervlakkig, méér verdieping, gevoel en inspiratie. 'Maria bladert door de pagina's van je ziel', zo legt de uitgever de lat zeldzaam hoog.
De positionering: Maria richt zich op vrouwen boven de 30 jaar. 'Vrouwen die genieten van het leven, hun gezin, lekker eten, lichaamsverzorging, vrienden en shoppen. En natuurlijk is het dan best leuk om af en toe eens bij de kapper te lezen over de nieuwste anti-rimpelcrèmes of de "hoge hakken top 10".
'Maar vrouwen zoeken ook steeds meer verdieping, betrokkenheid, spiritualiteit: hoe haal ik voor mezelf en mijn omgeving het maximale uit mijn leven? Voor die groep is Maria het nieuwe, andere magazine. Maria besteedt in ieder nummer op eigenzinnige en inspirerende wijze aandacht aan het gezin, de leefomgeving en de persoonlijke ontwikkeling van de lezers.'
Op de cover de welbekende Anita Witzier: 'Moeder, minnares en bitch'. Yvon Jaspers schrijft een opvoedcolumn. Jessica Durlacher schrijft over de relatie met haar zoon en Frenk van der Linden heeft het over integratie.
Maria verschijnt 7 keer per jaar. Het 132 pagina's dikke eerste nummer is vanaf 2 september te koop voor een introductieprijs van ? 2,95.
Maria wordt gemaakt door de BV programma-bladen AKN. Het concept is tot stand gekomen onder leiding van Lily Martens Media.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!