Manutan richt zich met nieuwe commercial op facilitair manager

Canday is weer het brein achter de commercial.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Manutan, leverancier voor kantoor, magazijn en werkplaatsartikelen, heeft een nieuwe commercial. De commercial richt zich op Frank, de facilitair manager die met catalogus en tablet door het bedrijfspand loopt en voor iedere medewerker regelt wat hij nodig heeft.

Marketingdirecteur Arie Van Dusseldorp: ‘Inkopers en facilitair managers weten zelf het beste wat ze nodig hebben om het werk makkelijker, veiliger en leuker te maken. Wat je wilt, is een one-stop-shop waar je snel en gemakkelijk kunt bestellen.’

De  met Jeroen van Koningsbrugge richtte zich op de naamsverandering van Overtoom naar Manutan.

De nieuwe commercial is zondag voor het eerst op tv te zien. In maart en juni volgen opnieuw tv-commercials.

Credits
Creatief bureau: Canday
Creatieve directie: John Lommers
Strategie: Barry de Waal
Concept: Barry de Waal/ Michel van Duyvenbode
Client Services Director: Natascha van den Ende
Operations director: Hennie Bouwe
Project management: Linda van der Velden
Design: Wesley van der Heijden en Veronique van Oorschot

Klant: Manutan
CEO: Ghislaine Duymelings
Marketingdirecteur: Arie van Dusseldorp
Marketingmanager: Cees van der Wel
Manager Customer Marketing: Liesbeth de Groot

Filmproductie: Wenneker Online Film
Regisseur: Joris Noordenbos
Producer: Guido Elenbaas
Mediabureau: Zigt & qdna
PR-bureau: Evident

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie