Manutan, leverancier voor kantoor, magazijn en werkplaatsartikelen, heeft een nieuwe commercial. De commercial richt zich op Frank, de facilitair manager die met catalogus en tablet door het bedrijfspand loopt en voor iedere medewerker regelt wat hij nodig heeft.
Marketingdirecteur Arie Van Dusseldorp: ‘Inkopers en facilitair managers weten zelf het beste wat ze nodig hebben om het werk makkelijker, veiliger en leuker te maken. Wat je wilt, is een one-stop-shop waar je snel en gemakkelijk kunt bestellen.’
De vorige campagne met Jeroen van Koningsbrugge richtte zich op de naamsverandering van Overtoom naar Manutan.
De nieuwe commercial is zondag voor het eerst op tv te zien. In maart en juni volgen opnieuw tv-commercials.
Credits
Creatief bureau: Canday
Creatieve directie: John Lommers
Strategie: Barry de Waal
Concept: Barry de Waal/ Michel van Duyvenbode
Client Services Director: Natascha van den Ende
Operations director: Hennie Bouwe
Project management: Linda van der Velden
Design: Wesley van der Heijden en Veronique van Oorschot
Klant: Manutan
CEO: Ghislaine Duymelings
Marketingdirecteur: Arie van Dusseldorp
Marketingmanager: Cees van der Wel
Manager Customer Marketing: Liesbeth de Groot
Filmproductie: Wenneker Online Film
Regisseur: Joris Noordenbos
Producer: Guido Elenbaas
Mediabureau: Zigt & qdna
PR-bureau: Evident
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!