Glossy Salomé is een tweemaandelijkse uitgave voor sterke, selfmade vrouwen die meer willen weten over zaken, geld, kunst, genieten en schoonheid.
Salomé vertelt de lezeressen niet hoe ze hun paastafel moeten dekken, maar wel over zaken doen, beleggingen en geeft hen onder meer achtergrondinformatie over beeldende kunst.
Stoere onderwerpen, met andere woorden, die op een vrouwelijke manier worden behandeld - niet saai en zeker niet al te serieus.
Sally Daftari, managing director van uitgever MediaSoda, is de initiatiefneemster van Salomé: 'Ik wil meer lezen dan alleen over shoppen, ik wil ook lezen over zaken doen en geld, maar niet op een saaie, droge manier. Het is me een raadsel waarom vrouwenbladen hier zo weinig over schrijven.'
Salomé verschijnt zes keer per jaar. Prijs per los nummer 4,95 euro
Fantastisch, echt waar. Ik hoop daadwerkelijk dat de makers van dit tijdschrift hèt gat in de markt hebben ontdekt. Niet weer een truttige glossy, maar een magazine met ballen.
PS Het jammere is wel dat de naam van Linda de Mol (weer) groot op de cover staat.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!