Met het voor LOI nieuwe thema ‘Doelen stellen’ wil het verdere invulling geven aan de in 2015 gestarte merkcampagne 'Groei Door'. LOI: 'Hiermee willen we mensen stimuleren en ondersteunen om zich in hun werk te blijven ontwikkelen en doelen te blijven stellen. Juist als je al op een bepaald punt in je carrière zit.'
De campagne start zaterdag 31 december. De campagne wordt gedurende 2017 verder ingevuld op TV, radio, online en de social media kanalen zoals LinkedIn.
Dit is de commercial:
LOI - Doelen Stellen '40 TVC
Credits
Bureau: N=5
Verantwoordelijk bij klant: Jos van Eyken, Jan Jelle Bouma, Marcel Bierenbroodspot
Creatie: Lukas van de Ven
Strategie: Bastiaan Weers
Account: Ole Christern, Astrid Witteveen, Vera van Dam
RTV Producer: Guy van der Hoop
Productiemaatschappij: 100% Halal
Regisseur: Mea de Jong
Productie: Judith Engels
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!