Het was de eerste keer dat de publieksjury de laatste stem had. Er kon worden gekozen uit drie folders die waren genomineerd door een vakjury. Naast de folder van Lidl waren dat de folders van Hornbach en Zeeman.
Het publiek wees de folder van Lidl aan als de winnaar. De supermarkt volgt daarmee concurrent Albert Heijn op, die vorig jaar de hoofdprijs in de wacht sleepte. Erik Hogenboom, Hoofd Marketing & Actiecommunicatie van Lidl, kreeg de prijs uitgereikt door juryvoorzitter Charles Borremans.
De vakjury bestond dit jaar verder uit Diana Janssen (DDMA), Caroline van Turennout (Zeeman, ), Michiel Mulder (Kruidvat), Jurjen Worp (Coop), Rob Beemster (Adformatie), Hans Verstraaten (Pelican Media, columnist RetailTrends), Guillermo Sanchez (Publitas.com), Martijn Kammeijer (Kon. Drukkerij Em de Jong), Cees van Rooy (Costelloo), Hans Bakker ( Supportimo) en Herbert Haaij (CuriousYou).
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!