Lemon Scented Tea tekent voor campagne Robeco SummerNights 2014

Een belangrijke rol in de campagne is weggelegd voor 'de muze'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

28 juni start de zomerconcertserie Robeco SummerNights in het Concertgebouw in Amsterdam. De concerten staan dit jaar in het teken van de inspiratie. In de campagne, die werd gerealiseerd door Lemon Scented Tea, wordt dat thema verbeeld met . Lemon Scented Tea: &;De muze inspireert artiesten nieuwe en verrassende wegen in te slaan en verleidt de bezoekers met haar bijzondere en opvallende verschijning.&;



Een achterliggende doelstelling van de campagne is awareness creëren rondom Robeco SummerNights, Het Concertgebouw en Robeco. Daarnaast heeft de campagne primair traffic en sales-doelstellingen: zoveel mogelijk kaarten voor de concerten verkopen.

Lemon Scented Tea is verantwoordelijk voor het achterliggende verhaal, het campagneconcept, de visual identity en de conceptvertaling naar radio, online, print, activatie, social en outdoor. Het Concertgebouw heeft zelf de verdere executie voor online, Social Media, PR en activaties voor haar rekening genomen.

Credits
Merk: Robeco SummerNights
Klant: Carlien Blok (Het Concertgebouw)
Saskia Roggeveen (Het Concertgebouw)
Ellen Fronik (Het Concertgebouw)
Lieke Visser (Het Concertgebouw)
Wilma van Rossum (Robeco)
Marieke Roekx (Robeco)
Medium: Print, Radio, Online, Social, PR, Activatie
Branche: Kunst, cultuur & media
Publicatie: Juni t/m augustus 2014
Bureau: Lemon scented tea
Productie: Lemon scented tea/MINIbar
Geluid (Radio) The Ambassadors
Muziek (Radio): Sizzer
Account: Gijsbregt Vijn
Erwin van Rheenen
Creatie: Rogier Heijning
Tom de Hooge
Erik Hoogendorp / Frank Dresmé
Strategie: Gijsbregt Vijn
Producer: Erwin van Rheenen
RTV producer: Marnix Simonis
Fotograaf & beeldbewerking: Edland Man
Creatie Jurk: Nepco

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie