De naamsverandering is een reactie op een verandering in de markt èn een verschuiving van de eigen focus. 'De vraag van onze klanten verandert: van cms-implementatie naar het verhogen van online conversie. Dan heb je het over heel andere vraagstukken,' zegt algemeen directeur Paul Hinze. 'Onze focus verschoof in de loop der jaren volledig naar strategische consultancy en de creatieve vertaling daarvan in online huisstijl en identity. Daar past de naam Colours beter bij.'
Het 65 man tellende Colours is onderdeel van de Lectric Groep, met circa tweehonderd medewerkers verdeeld over zes internetbedrijven een van de grootste spelers in de markt. Het bureau is de internetpartner van FrieslandCampina, Stork, het Rode Kruis, de Open Universiteit, Sociaal-Economische Raad (SER), Pepsico, Thomas Cook en RET. Naast Colours behoren onder meer NR6, Yourzine en Lector internetopleidingen tot de Lectric Groep.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!