In het kader van de campagne 'Cooling down the Planet' van Justdiggit, zijn vier influencers gevraagd om hun sociale kanalen (Facebook, Youtube, Instagram) in te zetten voor de boodschap van Justdiggit.
De vier influencers, Nanne Meijer, Tess Milne, Carolina van Dorenmalen en Lizzy van der Ligt, zijn gefilmd met een 360 graden camera met de zogehten 'Little Planet-techniek', waardoor het lijkt alsof degene die gefilmd wordt op zijn eigen kleine planeet rondloopt. Op deze manier wordt er een link gelegd met de pay off van Justdiggit’s “Cooling down the Planet” campagne.
Deze in Nederland nog niet eerder gebruikte techniek sluit volgens de makers goed aan op de boodschap van Justdiggit: namelijk dat als je de aarde kunt opwarmen, je deze ook weer kunt afkoelen.
Influencer Marketing Agency (IMA) en Yune - beide mediapartner van non-profit organisatie Justdiggit - hebben hun expertises belangeloos ingezet om de jongere generatie de urgentie van klimaatverandering te laten zien en tegelijkertijd Justdiggit’s oplossing op begrijpelijke wijze uitleggen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!