Premium

Jamie Oliver's barbecue kost hem bijna zijn leven

De beroemde kok was zo enthousiast over het script van Natwerk dat zijn management een oogje dicht kneep.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Voor de nieuwe commercial van bedacht een gewaagd script. In de film komt Jamie&;s nieuwste barbecue uit de lucht vallen, recht op de bekende kok.

&;Het is niet gebruikelijk dat Jamie Oliver opduikt in een commercial van één van zijn producten&;, vertelt Frank de Ruwe, creatief directeur van Natwerk. &;Normaliter is zijn management strikt over wat hij wel en niet mag doen om zijn merk te beschermen. In dit geval kwam het door Jamie&;s enthousiasme dat zijn management een uitzondering maakte.&;

Met de film wil het merk barbecueënde mannen bereiken en bij hen de barbecues populair maken. Daarom koos Natwerk voor een &;mannelijke&; manier van communiceren. &;De samenwerking met de "echte" Jamie Oliver maakt de commercial nog authentieker,&; denkt De Ruwe.

In april verscheen de commercial voor het eerst op de Finse televisie, nu wordt hij internationaal uitgerold.

;s

Credits
Client: Merison
Agency: Natwerk
Production company: Fat Lemon, London
Director: Chris Faith

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie