Interactieve koffiewekker voor Douwe Egberts

Douwe Egberts biedt voor het tweede achtereenvolgende jaar de Koffiewekker-service op een aantal grote, Nederlandse muziekfestivals. Voor vijf euro koop je een t-shirt, een zweetband en driemaal verse DE-koffie aan je tent als je wakker wordt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Op basis van de door FHV/BBDO ontwikkelde tv-commercial heeft nu een interactieve voor de Douwe Egberts Koffiewekker bedacht.

Bezoekers kunnen in de originele commercial het gezicht van de hoofdpersoon vervangen door het eigen gezicht. Bovendien kan men in de animatie de eigen tekst in een gedachteballon toevoegen.

Douwe Egberts beloont de inzenders met de meest originele 'gedachten' met vrijkaarten voor één van de festivals waar Douwe Egberts met de Koffiewekker actief is.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie