Insight VEED Awards vanaf nu open voor inzendingen

Youtubers kiezen voor het eerst zelf wat zij de beste influencer campagne van het afgelopen jaar vonden.

Marketeers en bureaus kunnen vanaf vandaag hun cases insturen voor de ‘Beste Brand Influencers Campagne 2015’ award. Dit is een vakprijs waarbij de YouTubers zelf kiezen wat zij de beste influencer campagne van het afgelopen jaar vonden. Het is voor het eerst dat YouTubers in Nederland zelf hun voorkeur mogen uitspreken. 

Alle landelijke campagnes die in 2015 zijn gevoerd en waarin een influencer een belangrijke rol speelde, kunnen worden ingestuurd. De bekendmaking van de winnaar vindt plaats op 8 april tijdens de Insight VEED conferentie over influencers, storytellers en social media. De deadline voor inzenden is 18 maart. Op 25 maart wordt de shortlist met de top 10 cases bekendgemaakt.

Het VEED festival werd een paar jaar geleden opgericht om bezoekers in staat te stellen hun favoriete Youtubers te ontmoeten. Dit jaar is het festival uitgebreid met een dag voor marketing professionals, Insight VEED. Tijdens dit festival delen influencers hun visie op de wereld van content en gaan ze met tradionele marketeers in discussie over de toekomst van content.

Zo zal Giel Beelen vertellen welke lessen hij als tradionele mediamaker heeft geleerd door een jaar lang de YouTube-wereld in te duiken. Eva Ruiz, Head of Brand & Marcom bij Vodafone, zal haar ervaringen delen met het samenwerken met influencers. Humberto Tan is moderator van de conferentie.

Kijk voor informatie, het programma en kaartverkoop.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie