ING bank en haar geldmannetjes

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Volgens de papieren Telegraaf van afgelopen zaterdag is gestopt met haar geldmannetjes-reclame.

In het artikel wordt gemeld dat per direct de campagne is gestaakt, op aangeven van het moederconcern en na aanzwellende kritiek vanuit de organisatie. ING bestuurder Eli Leenaars schijnt de stekker er uitgetrokken te hebben.

Volgens het artikel volgt deze beslissing op een uit de hand gelopen crisis binnen de afdeling marketing-communicatie. Marketing-directeur Jurgen Spelbos is het middelpunt van deze crisis, waarbij een groot aantal medewerkers is vertrokken of ziek thuis zit.

ING bank zelf geeft aan dat het een zakelijke beslissing is, op basis van marktonderzoek. De zakelijke klanten hadden er niks mee en dat is juist de groep waar de ING bank zich meer op wil richten.

Ik stel voor dat onze Theo morgen op onderzoek gaat.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie