Minister Dijsselbloem van Financiën heeft per 1 september 2016 Willemijn van Dolen, hoogleraar Marketing aan de Universiteit van Amsterdam (UvA), benoemd als lid van de raad van toezicht bij de Autoriteit Financiële Markten (AFM).
Big data, fintech en gedragseconomie
Willemijn van Dolen is in 2012 benoemd tot hoogleraar marketing aan de Universiteit van Amsterdam, waar zij sinds 2005 als universitair hoofddocent werkt. Als hoogleraar en in haar onderzoek richt ze zich onder meer op online consumentencommunicatie, maatschappelijk verantwoord ondernemen en sociale media. Daarnaast heeft zij ruime kennis en expertise op het gebied van big data, fintech en gedragseconomie.
NIMA
Naast haar functie bij de UvA is Willemijn van Dolen onder meer lid van de raad van toezicht van de Stichting Amsterdam Marketing, lid van de Wetenschappelijke Adviesraad van NIMA (Nederlands Instituut voor Marketing) en lid van de raad van commissarissen van Starbucks Coffee EMEA BV.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!