Premium

Hoofdrol voor reclamebureauverhuizer in nieuwe campagne KPN Zakelijk

Kees Koenders, de vaste verhuizer van verschillende Amsterdamse reclamebureaus waaronder Ogilvy & Mather, speelt de hoofdrol in de nieuwe campagne van dit bureau voor KPN 4G zakelijk.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Al bijna 50 jaar zit Kees Koenders in het transport- en verhuisbedrijf dat zijn vader in 1944 oprichtte. Door de jaren heen heeft hij de tijden en de zaken zien veranderen.

Hij en zijn vader vertellen er over in de mini-documentaire die Ogilvy & Mather over hem maakte.

In de film zegt Kees onder meer: &;Als je niet verandert blijf je stilstaan, en als je stilstaat schiet je niet op&;.

Deze Cruyffiaanse wijsheid is het idee achter de campagne van KPN: &;Zaken veranderen. Maar hoe zouden zaken veranderen wanneer je optimaal gebruik maakt van 4G?&;

Op de site worden verschillende suggesties gedaan, waarmee KPN alle MKB-ondernemers in Nederland wil inspireren om na te denken over de toekomst van hun bedrijf en de rol die 4G van KPN daarin kan spelen.

De campagne wordt aangejaagd via eDM, bannering en social.

Dit is de bijbehorende animatiefilm:

 

 

Credits

 

Bureau: Ogilvy & Mather Amsterdam

CCO: Darre van Dijk

Creative Director: Henk Nieuwenhuis

Concept: Jesse Ridder & Jurriaan van Bokhoven

Video: Juriaan van Berkel, Mees Ubachs, Lars Hidding, Colin Tossijn

Strategie: Johan Karper

Account: Esther de Kok

Sound: Post Office

Klant: Jan Jaap Loef, Marc Haseth

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie