Premium

Hema kiest tussen XXS en Kokoro Amsterdam

Deze week krijgen de bureaus de pitchbriefing.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

XXS, sinds anderhalf jaar voor alle communicatie van Hema, gaat de competitie aan met Kokoro Amsterdam.

Kokoro Amsterdam-partner Frieda Ulsamer de Waard werkte 13 jaar voor Hema bij Doom & Dickson, het bureau dat zij afgelopen voorjaar als managing director verliet om per 1 juni te worden. Veel Hema-campagnes van het inmiddels  Doom & Dickson werden in die 13 jaar bekroond.

Toen Hema in het voorjaar van 2014 nam van Doom & Dickson, Jump! en andere toeleveranciers, zei Ulsamer de Waard tegen Adformatie: &;We hebben 13 jaar met veel trots en plezier voor Hema gewerkt en Hema op de kaart gezet qua communicatie, samen met René Repko en andere partijen, waaronder KoeweidenPostma dat samen moet ons in 2007 de huidige visual identity heeft ontwikkeld. We kijken terug op een fijne samenwerking en zijn nog aan het werk voor Hema.&;

Hema zoekt een bureau dat een geïntegreerd communicatieconcept kan ontwikkelen voor zowel above als below the line, waarbij het niet is gezegd dat dit per sé ondergebracht moet worden binnen één bureau. Dat zei Arnold Drijver, Hoofd Corporatie Communicatie van Hema,  tegen Adformatie.

Naar verwachting is de pitch, die begeleid wordt door  en waarbij  als de nieuwe  van Hema nauw betrokken is, eind oktober afgerond.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie