Heineken laat zien dat je ook lol kunt hebben zonder alcohol

Met een nieuwe serie video's benadrukt Heineken dat het merk voor iedereen open staat, zelfs voor wie geen alcohol drinkt

Publicis Milaan presenteert een serie video’s voor Heineken 0.0, de alcoholvrije variant van het bekende bier. Met de slogan ‘Open to all’ laat Heineken zien dat het merk openstaat voor alle nationaliteiten en subculturen. Zelfs voor aliens en mensen die geen alcohol drinken.

De campagne bestaat uit een tv-spot van 60 seconden en diverse korte online video’s. In de korte filmpjes zie je steeds een ander personage (een kok, een stagiair, een klusser) dat geniet van een alcoholvrij biertje. In de afspeellijst hieronder zie je ze allemaal.

De campagne is te zien in Rusland, Israël en diverse Europese landen, waaronder Nederland.

Credits:
Tv-reclame “Ode to Openness”

Client: Heineken
Sr. Director Global Heineken® Brand: Gianluca Di Tondo
Head of Global Innovation Heineken® Brand Global Commerce: Ilaria Lodigiani
Innovation Manager Heineken® Global Marketing: Sarah Nisenbaum

Bureau: Publicis Italy
Global Chief Creative Officer Publicis WW: Bruno Bertelli
Executive Creative Director: Cristiana Boccassini
Executive Creative Director: Luca Cinquepalmi
Executive Creative Director: Marco Venturelli
Art Director: Laura Aondio
Copywriter: Francesca Vitello
Strategic Planners: James Moore, Noa Dekel
Worldwide Account Director: David Pagnoni
Account Director: Francesca Baldrighi
Account Manager: Silvia Ghiretti
Head of TV Producer: Silvia Cattaneo
Director: Sebastian Strasser
Production Company: RadicalMedia London
Executive Producer: Ben Schneider
Producer: Leslie Vaughn
Director of Photography: Linus Sandgren

Online video's:
Productiebureau: Reset
Post-Productie: Smoke&Mirrors
Audio Post-Productie: Smoke&Mirrors
Media Buying: Starcom

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie