Met deze prijzenpot wil het casino het voor vaste én nieuwe gasten extra aantrekkelijk maken om in de feestmaand een bezoekje te brengen aan een van de twaalf vestigingen van Holland Casino.
De kans om goud te winnen spreekt tot de verbeelding. Goud heeft een connotatie van rijkdom en (financiële) mogelijkheden. Om dit gevoel te vangen in een activerend thema ontwikkelde Quince de December Gold Rush-campagne voor Holland Casino.
Goudzoekers spreken (potentiële) spelers aan op hun avontuurlijke en competitieve kant. Ze barsten door abri’s, rennen door digital billboards en slaan zelfs hun kamp op voor Holland Casino.
De campagne gaat vandaag van start met een tv-commercial. Vanaf maandag komen daar abri’s, radio, digital screens, trams, online video’s en instore bij.
Klant: Holland Casino
Verantwoordelijk bij klant: Irene Van Deijl
Bureau: Quince Amsterdam
Regie TVC: Alain Friedrichs
Productie TVC/ Fotografie: Hesdy Doest, Claudia Creebsburg
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!