Ganda vertaalt nieuwe strategie van Crystal Clear door naar online platform

De nieuwe strategie van Crystal Clear is verankerd rondom het thema ‘Lekker bezig’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

, digitaal creatief bureau uit Amsterdam, heeft de nieuwe strategie van Crystal Clear doorvertaald naar een . De strategie is verankerd rondom het thema ‘Lekker bezig’ en bestaat los van het vernieuwde platform uit nieuwsbrieven en social media activaties. Volgens Ganda staan deze allemaal in het teken van &;jezelf en anderen inspireren&; en &;het delen van geluksmomenten&;. Het bureau: &;Het platform verzamelt al deze initiatieven, momenten, inspiratie, tips en quotes op één centrale plek.&;

De strategie en het platform zijn het resultaat van een samenwerking waarbij Crystal Clear als opdrachtgever de ‘Lekker bezig’ strategie heeft ontwikkeld en aan Ganda heeft voorgelegd om deze vervolgens door te vertalen naar een online platform. Ernstjan Albers, managing partner Ganda: &;"Lekker bezig" zijn is een bewuste keuze en geeft je daardoor een goed gevoel. Je kan het zien als een beloning voor jezelf waarmee we automatisch de koppeling maken met Crystal Clear als merk.&;

Nicolien Wempe, brand manager Crystal Clear: &;Wij zijn ontzettend trots op ons nieuwe platform. Wat het zo bijzonder maakt is de doorvertaling van het overkoepelende thema ‘Lekker bezig’ naar alle uitingen waarbij de doelgroep continue geprikkeld wordt met voor hen relevante content. Dit alles uiteraard wel in onze eigen Crystal Clear look & feel.&;

 

 

 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie