Een vakjury nomineert drie concepten op basis van originaliteit, creativiteit en maakbaarheid.
Deze drie ontwerpen worden geproduceerd, verspreid én gemeten op effectiviteit.
De Jillz-folder met het hoogste bereik en grootste effectiviteit wint de Folder Challenge Award.
De DDMA Businessgroep Verspreidingen wil met deze Challenge de mogelijkheden en de kracht laten zien van huis-aan-huisdrukwerk op het gebied van vormgeving en effectiviteit.
De wedstrijd start vandaag. Inzenden kan uiterlijk tot 11 april voor 10.00 uur via de site.
De jury bestaat uit: Diana Janssen, directeur DDMA, Yme Pasma, bestuursvoorzitter DDMA Businessgroep Verspreidingen, Jolique Weelink, managing consultant bij MetrixLab, Astrid Prummel, adjunct-hoofdredacteur Adformatie, Marie-Monique van der Salm, marketingmanager Cider & Specialties Heineken, en Jaimy Dix, eigenaar Reclamebureau Jaimy Dix en winnaar van de Folder Challenge Award 2010.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!