Folder Challenge Award 2011 rond Jillz

Heineken Nederland heeft zich met het merk Jillz als adverteerder verbonden aan de Folder Challenge Award waarmee de DDMA creatieven uitdaagt om hun ontwerptalenten te gebruiken en een unieke en succesvolle huis-aan-huisfolder te maken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Een vakjury nomineert drie concepten op basis van originaliteit, creativiteit en maakbaarheid.

Deze drie ontwerpen worden geproduceerd, verspreid én gemeten op effectiviteit.

De Jillz-folder met het hoogste bereik en grootste effectiviteit wint de Folder Challenge Award.

De DDMA Businessgroep Verspreidingen wil met deze Challenge de mogelijkheden en de kracht laten zien van huis-aan-huisdrukwerk op het gebied van vormgeving en effectiviteit.

De wedstrijd start vandaag. Inzenden kan uiterlijk tot 11 april voor 10.00 uur via de site.

De jury bestaat uit: Diana Janssen, directeur DDMA, Yme Pasma, bestuursvoorzitter DDMA Businessgroep Verspreidingen, Jolique Weelink, managing consultant bij MetrixLab, Astrid Prummel, adjunct-hoofdredacteur Adformatie, Marie-Monique van der Salm, marketingmanager Cider & Specialties Heineken, en Jaimy Dix, eigenaar Reclamebureau Jaimy Dix en winnaar van de Folder Challenge Award 2010.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie