Fleurop bezorgt een goed gevoel

'Waardering laten blijken kan ook op dagen buiten Valentijn en Moederdag'

Creatief bureau Wubbe en mediabureau Zigt ontwikkelden een najaarscampagne voor bloemist Fleurop. Het centrale thema van de campagne is: ‘Fleurop. Bezorgt een goed gevoel.’

Waarderen

De bloemenbezorger wil dat consumenten vaker laten zien dat ze de ander waarderen. Die waardering moeten ze natuurlijk laten blijken met een bloemetje.

Radio

De komende zes weken hoor je vier verschillende commercials op radiozenders Skyradio en Q-music. Michel van Slingerland, marketing- en salesmanager van Fleurop: ‘Met de keuze voor radio zetten we in op een groot bereik en een hoge contactfrequentie. Daarbij is radio een intiem medium en met onze boodschap willen we dicht bij de consument komen.’

Interactieve banners

Daarnaast zie je interactieve banners op websites, en Instagram. In die banners komen de thema’s dankbaarheid, spijt en liefde naar voren.

Van Slingerland: ‘We willen benadrukken dat je elke dag van het jaar je waardering tot uiting kunt brengen. Daarom kiezen we juist voor deze periode buiten de belangrijke momenten als Valentijn en Moederdag.’

Credits:
Verantwoordelijk bij de klant: Hilde van Oostende en Michel van Slingerland
Creatief bureau: Wubbe, Delft
Mediabureau: Zigt, Hoofddorp
Opnamestudio: Soundcircus, Amsterdam
De campagne loopt van 24 oktober tot en met 4 december 2016

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie