Esprix voegt nieuwe categorieën toe

De Esprix laat 'Social responsibility' en 'FMCG Non food' vallen. Hiervoor in de plaats komen drie nieuwe categorieën.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Als verklaring voor het schrappen van de categorie ‘Social responsibility’, stelt het  bestuur  van de dat &;maatschappelijke verantwoordelijkheid voor bedrijven zo vanzelfsprekend geworden dat er geen aparte categorie meer voor nodig is, een heel positieve ontwikkeling.&; De categorie ‘FMCG Non food’ is komen te vervallen vanwege een structureel klein aantal ingezonden campagnes. Om die reden is deze categorie samengevoegd met ‘FMCG Food’.

Hiervoor in de plaats komen drie nieuwe categorieën: ‘Telecom & utilities’, ‘Product launch’ en ‘Employee engagement & internal branding’. Het totaal aantal categorieën komt daarmee uit op 12. 

De nieuwe categorieën zorgen volgens het Esprix bestuur voor meer differentiatie tussen de  cases.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie