Dit zijn de sprekers van MARCOM14

Overzicht van alle sprekers op 3 & 4 juni.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Aanstaande dinsdag begint het grootste marketing-communicatie event van de Benelux. Check de onderstaande lijst of bekijk het programma op

Nog niet ingeschreven?

Dinsdag 3 juni
Patrick Petersen (Atmost): "Storytelling + contentstrategie = conversie!"

Ernesto Spruyt (Mobbr): "Het platform als merk: communicatie in de netwerkeconomie"

Bob van Oosterhout,Ruud van der Knaap,Steven Sedee (ING): "Het WK Voetbal; commerciële kansen voor wel én niet-sponsors" 

Annemieke Kievit (Edelman): "Hoe bouw je als merk vertrouwen?"

Rupert Staines (RadiumOne): "The Future Of Big Data"

Bas Hoogland (Landal Greenparcs): "Wat is de succesformule voor klantvriendelijkheid?"

Rijn Vogelaar (The Superpromotor Academy): "De Enthousiasme Trilogie"

Pieter Zwart (Coolblue): "Het geheim van Coolblue"

Ate van der Meer (Snakeware): "Big in the world of digital"

Joris Verhaak (Canday): "Wat doe je als je naam én ‘Tuut!-Tuut!’ verdwijnen?"

Birgit A. Schwaiger,Stephen Beuker(Hubly): "Content as a commodity"

Conrad van Tiggelen (NBTC) Farid Tabarki (Studio Zeitgeist): "Branding met cultuur: nut of noodzaak?"

Wouter Veenboer (Netprofiler): "Succesvolle Search Engine Advertising (SEA) strategieën"

Youri Harmsen (Adlantic): "Retargeting met high impact advertenties"

Paul Blok (Conflict): "Ontmarketing: verandermanagement voor Marketeers"

Berthold Gunster: "Omdenksessie"

Ment Kuiper (Novis Competence Center): "Succesvolle marketing en communicatie plannen schrijven. Hoe doe je dat?"

Bram Verniest (Chili Publish): "Verhoog klanten-betrokkenheid met uw content"

Jaap Favier (Brand Boardroom): "Value Marketing—Hoe merkwaarde te sturen anno 2014+"

Jeff van Dijk (OD): "Jung Rules. Smart Branding, Keen Design."

Dick de Zwart (MailPlus): "E-mailmarketing als ideale verbinding tussen winkel en webshop"

Jeffrey Bleijendaal (Ematters): "Universal Analytics; een introductie, de belangrijkste features en een live demo"

Ruben Niet (Emmatters): "Van Branding naar Conversie: inzicht in de customer journey van de online travel klant" 

Karel Slootman (Motivaction),Joost de Jager (Pepper): "Dating = Marketing"

Alexander de Ruiter (ExtraAxtion): "Van Customer Contact naar Social Business"

Lucas Hulsebos,Ronald Jansen (DVJ Insights): "Brand growth; from a poem to reality!"

Egbert Jan van Bel (CustomerTalk): "Digital Marketing; the next step…"

Hans Bakker (Neregeb): "Digital Asset Management levert op in multichannel marketing operations"

Thierry Thijssen (Coosto):  "Real-time inzicht in je marketinginspanningen"

Bas van Luijn (Coosto): "Efficiënt inrichten, evalueren en optimaliseren van je social customer service"

Alex Bos (Tachyons): "Back To the Future in Digital Communications"

Jo van de Weghe (Symeta): "Van klantendata naar perso DM-output: succesverhalen in retail"

Iwan Banens (ANWB),Jeroen Bouwmeester (GX Software): "De succesvolle cross- en upsellcampagnes van de ANWB"

Vincent Bendeler (Seabiscuit Software): "Mobile apps als drijvende kracht achter de ultieme customer experience"

Elsbeth Eilander (Adfo Groep): "De kansen en uitdagingen van MARCOM ZZP-ers"

Polle de Maagt: "Connect!"

Robert Doggers(Yune): "Content Marketing: Best Practices"

Diederik Veelo (Ambassadors LAB): "It’s Hip to be Square"

Mike Hoogveld (Holland Consulting Group): "Cross Channel Excellence"

Patrick Helmer (eFusion): "Customer Loyalty en eBusiness: een praktische gids"

Andy Mosmans (ARA Groep): "What&;s trending in branding?"

Birgit A. Schwaiger,Stephen Beuker (Hubly): "Content as a commodity" 

Jean-Paul Reparon(Senefelder Misset/ X-Media Solutions): "Second life of content" 

Philip Walkate:  "Masterclass Pitchen: De kunst van het overtuigen"

Bart Manuel,Raymond ter Riet, Robert Leefmans, PIBN Paneldiscussie: "Internet of Things"

Nils Adriaans,Bert Hagendoorn,Paul Manuel,Hannes van Raaij, Ate van der Meer,Martijn van de Polder:  "PIBN Paneldiscussie: Dutch Digital Design"

Mark Landman (DotControl Group): "Brand Everywareness"

Jaap van Oort (DigitasLBi): "Connected Commerce; The guide to the next purchasing ecosystem"

Bert Hagendoorn,Nils Adriaans: "Dutch Digital Design"

Alex Otten (Estate Internet): "Antwoorden Is Het Nieuwe Zenden"

Jeroen van Eck (Mangrove): "Klantrelatieplanet: Ontmoet De Ware Liefde"

Didier Zegers (Philips): "Dare to Change, but do it SMART"

Raymond ter Riet (Enrise): "Begrijp uw online klant, net zoals in een echte winkel"

Bart Manuel,Laura Legué (Tam Tam): "De Zorg API & Wereldoverheersing: globalisering in een online wereld" 

Antal de Waij (Engagement Media): "Van social media naar social business"

Jeroen Meeter (Billywig): &;YouTube, een eigen Video Management Systeem of beide?"

Robert Leefmans (Mangrove/Notificare): "Mobile Marketing - Beyond the Smartphone"

Laura Nuhaan (Webpower): "Hoe betrek je je klanten in de digitale wereld"

Edwin Korver(Enterpride): "Social Business 5.0 - 2B or not 2B, that’s the question!"

Pieter Joost Verhoef (Adobe): "6 Stappen naar succes in Location Based Marketing"

Eduard Blacquière,Myra van Bladel (OrangeValley): "Online branding, social, Search en conversie. De krachten gebundeld"

Maarten Schuiling (jMango): "Van Web naar App"

Ralf Verhoef,(Angry Birds/ TwoScreen.tv): "De laatste ontwikkelingen op gebied van 2nd Screen"

Harm Wimmenhove (Resoluut): "Hoe we samen met Simyo de nr. 1 mobiele provider hebben neergezet"

Gerard van Driesten, Ido Sharon (Sanoma): "Branded Content. Reclame of Redactie?"

Marco Oonk,Benjamin van Werven (123RF): "Goedkoop en veilig fotografie gebruiken in marketing communicatie"

Wouter Theijsmeijer (Ematters): "Realtime Marketing,Loyalty, Email en Social"

Ruben Niet (Ematters): "Van Branding naar Conversie: inzicht in de customer journey van de online travel klant" 

Lara Ankersmit (NOS): "Innovatie bij de NOS en de plannen voor het WK Voetbal" 

Sebastiaan Hartog (Sanoma): "Programmatic trading: een update"

Mark Brenninkmeijer (DoelgroepTV): "MediaHub;  cross media innovatie voor contentmarketing naar doelgroepen"

Avinash Changa (WeMakeVR): "Virtual Reality & Brand experiences"

Wouter Hogeland,Thomas van Slootencv (Confer Call): "The easy way to conference"

Rogier Taylor (GrowPromoter): "Echt Klantgericht worden!"

Klaas Joosten (ZEEF): "Curated advertising"

Perry Oostdam (GEORUN): "Mobiele activatie games"

Jelle Kolleman(Shoot2Share): ”How to get quality video content from your brand advocates."

Sander Dullaart (Social Shop): "De Toekomst van Social Commerce"

Paneldiscussue: Thijs Gitmans (Peak Capital), Herman Kienhuis (Sanoma Ventures), Jelle Kolleman (Shoot2Share), Jons Janssens(PostNL) Start up debat: do&;s and dont&;s in business en fundraising 

Daan Reijnders (Instant Magazine): "Online publiceren, van smartphone tot smart TV"

Mike Hoogveld (Holland Consulting Group): "Multichannel management (120 min Masterclass)"

Esther Leloux (DigitasLBi): "Changing the game of Branding"

Patrick Petersen (Atmost): "(online) contentstrategie met engaging content (120 min Masterclass)"


Woensdag 4 juni
Floris Venneman (Venterprise): "Wees geen dodo, maar een giraffe met bestaansrecht!" 

Raimo van der Klein (Glasseffect): "Het frictieloze internet van Google Glass en wearables"

Felipe Câmara (Superheroes): "The Innovation Culture: Don’t think of the future, develop it" 

Marten Blankesteijn (Blendle): "Een nieuw baken in het medialandschap!"

Tom de Bruyne (Sue Amsterdam): "Persuasion eats advertising for breakfast"

José Evers, Erwin Wijman: "Marketing challengers!"

James Quarles (Facebook): Relevance is the new currency

Friso Westenberg (Nuon), Gijsbregt Vijn (Lemon Scented Tea): "Laten zien wie je bent."

Betteke van Ruler (UvA): "De Reflectieve Communicatie Scrum en het Strategisch Communicatie Frame"

Ate van der Meer (Snakeware): "Big in the world of digital"

Patrick Petersen (Atmost): "Scoren met 10 punten voor harde crossmediale online conversie!" 

Joris Verhaak (Canday): "Wat doe je als je naam én ‘Tuut!-Tuut!’ verdwijnen?"

Jeffrey Bleijendaal (Ematters): "Universal Analytics; een introductie, de belangrijkste features en een live demo"

Wouter Veenboer(Netprofiler): "Retargeting met high impact advertenties"

Youri Harmsen (Adlantic): "Retargeting met high impact advertenties"

Patrick Helmer (Efusion): "Customer Loyalty en eBusiness: een praktische gids"

Ingmar de Lange (Mountview): "A Useful Guide to the Brand Utility"

Willem Brethouwer (MarketResponse): "Big Data; What, How, Why?"

Hans Hylkema (Customeyes): "Vergroot je klantwaarde in een B2B omgeving"

Jacques Koster (Pervorm): "In kleine stapjes naar Big Data"

Andreas Giese (Dexport): "Zo verovert u de Duitse online markt!"

Anne-Marie Ketelaar (Motivaction): "Communication Analytics - Bereken de effectiviteit van media inzet op sales en webverkeer"

Dick de Zwart(MailPlus):  E-mailmarketing als ideale verbinding tussen winkel en webshop"

Max Kohnstamm(SRM): "Geweldig effectieve tussenpersoon of online Paard van Troje?"

Hans Molenaar (Beeckestijn): "Customer Insight in het digitale tijdperk"

Lucas Hulsebos, Ronald Jansen,(DVJ Insights): "Brand growth: from a poem to reality!"

Hans van der Meulen (CHRO): "De zin en onzin van online communicatie!"

Toine Verheul (Coosto): "Onmisbaar in doelgroeponderzoek: social media data"

Thierry Thijssen (Coosto): "Social media monitoring voor je opdrachtgevers 2.0"

Alex Bos (Tachyons): "Back To the Future in Digital Communications"

Hans Bakker (Neregeb): "Digital Asset Management levert op in multichannel marketing operations"

Mabel Nummerdor (Miss Marketing): "Make-Over Marketeer in 2024"

Marco de Boer (Bohemia Amsterdam): "Marketingcommunicatie aan de bal"

Melissa Marijnen (Profession Rebel):  "Be a Professional Rebel!"

Bart Hufen (Brand New Game): "Gamification: Laat mensen spelen met een merk"

Berthold Gunster: "Omdenksessie"

Anders Jansen (Flow Resulting): "Hoe klantbeleving leidend wordt van balie tot boardroom!"

Stephen Beuker, Birgit A. Schwaigervc (Hubly): "Content as a commodity"

Gijsbregt Vijn (Lemon Scented Tea): "Hoe laat je merken reizen in 10 stappen"

Jean-Paul Reparon (Senefelder Misset/ X-Media Soltions): "Second life of content"

Jos Vink (Blauw Research): "Altijd je concurrent een stap voor zijn"

Martin Leeflang (Validators): "Onderzoek dat communicatie beter maakt"

Elsbeth Eilander (Adfo Groep): "De kansen en uitdagingen van MARCOM ZZP-ers"

Mark Landman (DotControl Group): "Brand Everywareness"

Michiel de Gooijer (DigitasLBi): "New trends in mobile shopping habits"

Michiel van Dam (Efocus): "Van windowdressing naar echt sociaal kapitaal"

Alex Otten (Estate Internet): "Antwoorden Is Het Nieuwe Zenden"

Jeroen van Eck (Mangrove): "Klantrelatieplanet: Ontmoet De Ware Liefde"

Hannes van Raaij (Clockwork): "Doen is het nieuwe denken"

Raymond ter Riet: "Begrijp uw online klant, net zoals in een echte winkel"

Bart Manuel, Laura Legué (Tam Tam): "De Zorg API & Wereldoverheersing: globalisering in een online wereld"

Jacco Bouw (Webpower): "De wereld is groter dan Nederland"

Eduard Blacquière, Myra van Bladel (OrangeValley): "Online branding, social, Search en conversie. De krachten gebundeld"

Nanning de Jong (3Dwergen):  "3D printen voor marketing en branding"

Coen Doolaard, Victor Knaap (MediaMonks): "De rol van mobiel in de hedendaagse reclame"

Maarten Schuiling (mJango): "Van Web naar App"

Harm Wimmenhove (Resoluut): "Hoe we samen met Simyo de nr. 1 mobiele provider hebben neergezet"

Maricken Hengeveld, Annemarie Noordam, Babette van den Brink: "Klantgerichtheid als verdienmodel"

Benjamin van Werven, Marco Oonk (123RF):  "Goedkoop en veilig fotografie gebruiken in marketing communicatie"

Gijsbregt Vijn (Lemon Scented Tea): "Hoe laat je merken reizen in 10 stappen"

Wouter Theijsmeijer (Ematters): "Realtime Marketing: Loyalty, Email en Social; ofwel de leukste kanalen om klanten mee te winnen, te overtuigen en te behouden"

David Behrens (Ping Media): "De onstuimige groei van interactieve instructievideo’s"

Orban Buller (Sanoma): "Mobile Advertising Guideline: what to do and what not to do?"

Camilla Scholten (CustomerCauge): "Net Promoter® voor Marketeers: Voorbeelden uit de praktijk, van Aegon tot Ziggo"

Jouko Huismans (TwoMinds): "CultuurHub: cross media innovatie voor de cultuursector en cultuurmarketing"

Wouter Hogeland, Thomas van Slooten (Confer Call): The easy way to conference

Hans Schut (Growpromoter): "Echt klantgericht worden!"

Frido van Driem (ZEEF): "Het internet filteren in de praktijk met ZEEF.com"

Lonneke Boonzaaijer (Swapp): "Second Life market"

Perry Oostdam (GEORUN): "Mobiele activatie games"

Matthijs Otto (Eat to Meet): "Communal Table Concept"

Avinash Changa (WeareVR): "Virtual Reality & Brand experiences"

Sander Dullaart (Social Shop):  "De Toekomst van Social Commerce"

Ingmar de Lange (Mountview): "A Useful Guide to the Brand Utility (120 min Masterclass)"

Paul Hassels Mönning(DutchMarq): "Digitale B2B marketing & sales" 

Cor Hospes (Content Club nederland): "De content code: Geef content, krijg klanten!"

Lisa Friedman: "Writing That Sells: Online:"

Ga voor meer informatie of om je inschrijven naar de website van

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie