Digitaal Willen We Allemaal: laatste plaatsen

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het zit bijna vol. Maar er zijn nog een paar plaatsen. Op 27 april is de derde versie van in Mediaplaza in Utrecht.

Geen techie-geneuzel, maar informatie waar marketeers iets aan hebben. Het programma is internationaler dan eerder, met David Pugh-Jones van Microsoft en van Fresh Networks.

De concrete cases komen van: James Jeynes van Nike, van Albert Heijn, Kevin Voges van Yunoo en Nick Stals van HotelSpecials.

van trendwatching.com is zelden nog in Nederland te zien, maar hij komt wel naar Digitaal Willen We Allemaal met een verhaal over de laatste ontwikkelingen aan consumentenzijde.

En als extraatje: Synovate heeft gedaan naar hoe consumenten zoeken op internet. Hoe komt je als merk daar nog over het voetlicht?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie