Digitaal bureau DPDK groeit flink en opent een nieuw kantoor in Brooklyn, New York. Het doel is om de Amerikaanse vestiging binnen twee jaar volledig zelfstandig te maken onder leiding van Paul Jitta (CFO). In Rotterdam krijgen de 50 huidige werknemers maar liefst 30 nieuwe collega's.
Advertising week
Jitta gaat 'vanuit het klantenbestand in Nederland verder werken in de Verenigde Staten'. Vorige week sprak creative director Michael Vromans tijdens Advertising Week New York om alvast de aanwezigheid in de Verenigde Staten te benadrukken.
How should we design AI for human emotion? @MichaelVromans @DPDK explores tmrrw #AWNewYork https://t.co/42dpWY2uxo https://t.co/XJx6VPBQ6I pic.twitter.com/ivE1JoiYQ0
— Advertising Week (@advertisingweek) September 26, 2017
Van productniveau naar allround-partner
CEO en mede-oprichter Pim van Helten: 'De strategie is om in eerste instantie met opdrachtgevers te werken op productniveau. Op termijn is onze ambitie om uit te groeien tot een allround-partner voor digitale strategieën. We zullen onze positie moeten veroveren net zoals we dat in Nederland hebben gedaan.'
Op dit moment werkt het digitale bureau voor merken als 7UP, Pernod Ricard en Peugeot.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!