Lab1111-oprichter Jeroen de Bakker: 'Van der Vlugt brengt meer dan 10 jaar werkervaring in marketing en communicatie met zich mee en adviseerde met Passion Cooker klanten als Volkswagen, Rexona, G-Star, Heinz en LG. Ik kwam Derek een aantal maanden geleden tegen en wist direct -gezien zijn achtergrond en interesse- dat hij een goede aanvulling is voor de verdere uitbouw van Lab1111. De vraag naar strategisch advies over owned media en de ontwikkeling van digitale communicatieproducten neemt namelijk fors toe en Derek gaat ons hierbij helpen.'
Van der Vlugt werkte geruime tijd bij P&G en Nike Europe. Hij zegt zelf: 'Steeds meer adverteerders willen interactieve media een fundamentele rol geven in de merkstrategie. Het toenemend belang van relevantie als basis voor effectiviteit vormt daarbij een belangrijk uitgangspunt. Op welke manier kan mijn merk waardevol zijn in het dagelijks leven van mensen? Het draait daarbij telkens om het vinden en tastbaar maken van functionele en emotionele waarden die een merk en consumenten aan elkaar verbindt.'
Lab1111 'initieert, ontwikkelt en exploiteert digitale communicatieproducten als Teamlink van Amstel en Jonge Leeuwen van ING'.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!