De wildcard op het Grote Marketing Congres: omnichannel!

We vroegen 22 juli welke workshop jullie op het Grote Marketing Congres willen zien. Er is gekozen voor: omnichannel!

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Veel als wat nu in de markt wordt aangenomen. Er valt nog veel te leren.

Dirk Essing, business development manager bij GfK zal op 8 oktober in de wilcard-workshop een aantal praktische handvatten uitreiken die de marketeer kan helpen om beter met de omnichanneluitdaging aan te gaan.

De resultaten uit onze Grote Marketing Enquête vormen op 8 oktober het uitgangspunt voor een dag voor inspiratie, kennis en praktijkinformatie. Alle uitkomsten van de Grote Marketing Enquête 2013 worden in het septembernummer van Tijdschrift voor Marketing gepubliceerd.

Alle onderwerpen die in de enquête aan bod komen, worden behandeld in ons .

Meer informatie vind je op

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie