Ik zag dat al helemaal voor me, samen een weblog maken over marketing, merken, media en
interactiviteit.
Een weblog om vooral traditionele marketeers te prikkelen (voor interactieve markteers zijn er al genoeg prima weblogs) en na te laten denken over hun vak. Want de maatschappij verandert, ons gedrag verandert, maar veel marketeers willen zelf niet veranderen. Voor hun is dit weblog zeker niet bedoeld.
Voor wie dan wel? Voor iedereen met liefde voor ons mooie vak. Voor iedereen die openstaat voor veranderingen. Voor iedereen die deze veranderende tijden ziet, als het mooiste dat ons vak kon overkomen. Voor die mensen maken we MolBlog.
Voor mij mag MolBlog het brutale jongentje of meisje worden, die dingen durft te zeggen in de traditionele marketingwereld, die anderen aan het denken zet.
Oh ja, bij weblogs hoort je kwetsbaar durven op te stellen, dat doen we graag en geef ons dan de kans iets nieuws te starten. We zijn nog zoekende en hebben jullie hulp hard nodig om er iets moois van te maken, daarom graag jullie input. Zonder experimenten waren er ook nooit weblogs geweest, vergeet dat niet.....
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!