Creatieven Hekimian en Deronzier sluiten zich aan bij SuperHeroes

Behalve de creatieve vloer is ook digital versterkt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het prijswinnend Franse duo Dimitri Hekimian en Quentin Deronzier werkten al samen als respectievelijk copywriter en artdirector bij Euro RSCG 360, Fred & Farid and Grey Paris en sluiten zich nu aan bij SuperHeroes. Hun eerdere werk omvat campagnes voor , Lacoste, Audi, en Martini.

Digital producer Evelien Schenkkan werd ook benoemd, ze is afkomstig van Isobar en Glassworks.

Verder versterkt het team volgende maand nog met de Noorse designer Krister Lima. 

De new recruits komen voort uit recente hoogtepunten die SuperHeroes beleefde: het werd aangesteld als digital agency voor Converse (EMEA), won het wereldwijde account voor LG en stond garant voor het nieuwe digitale platform voor The Future of Fashion is Now (www.futureoffashion.nl) in samenwerking met Hussein Chalayan en Victor&Rolf en Boijmans van Beuningen. 

De LG tvc van vorige maand waaraan het nieuwe creatieve team meewerkte:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie