Het prijswinnend Franse duo Dimitri Hekimian en Quentin Deronzier werkten al samen als respectievelijk copywriter en artdirector bij Euro RSCG 360, Fred & Farid and Grey Paris en sluiten zich nu aan bij SuperHeroes. Hun eerdere werk omvat campagnes voor Lego, Lacoste, Audi, Athena en Martini.
Digital producer Evelien Schenkkan werd ook benoemd, ze is afkomstig van Isobar en Glassworks.
Verder versterkt het team volgende maand nog met de Noorse designer Krister Lima.
De new recruits komen voort uit recente hoogtepunten die SuperHeroes beleefde: het werd aangesteld als digital agency voor Converse (EMEA), won het wereldwijde account voor LG en stond garant voor het nieuwe digitale platform voor The Future of Fashion is Now (www.futureoffashion.nl) in samenwerking met Hussein Chalayan en Victor&Rolf en Boijmans van Beuningen.
De LG tvc van vorige maand waaraan het nieuwe creatieve team meewerkte:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!