Een fotobeurs, een designcongres, creatieve ideeën uitwisselen en rocken met de Pixies: never a dull moment met Kessels.
Na vijf jaar TBWA wilde Yacco Vijn iets nieuws. De creative director stapte over naar Doner London.
Paul en Bart Manuel over hun ondernemersavontuur dat twintig jaar geleden begon
Robert Hagendoorn (44) is de nieuwe director strategy & concept bij MediaScience
Tom Goossens (29), head of development bij Strix Television, over ambitie, inspiratie en zijn nieuwe baan.
Na achttien jaar KesselsKramer is Engin Celikbas ceo bij Anomaly. ‘Ik voel me net Alice in Wonderland.’
Acht vragen aan creative director Michael Vromans, sinds kort partner bij DPDK.
Tien vragen aan Jitty van Doodewaerd (ex-DDMA), de nieuwe compliance auditor bij DMCC Nederland.
Yourzine UK stelde Floris Oranje aan om als managing director de Britse groei vorm te geven.
Cas Hamers en Ervin Ramrattan begonnen bij FHV BBDO als creatief team.
Wefilm versterkt haar team met de komst van de Belgische regisseur Jan Boon.
Patiënten worden steeds meer specialist, een uitdaging voor zorgprofessionals.
Michel Schaeffer (47) was veertien jaar marketingdirecteur bij bol.com. Per 1 augustus verliet hij het bedrijf, op zijn toekomst bezint hij zich nog.
Leon Snelleman (45) is head project & operations bij Buyerminds. Hiervoor was hij project director digital bij DDB & Tribal Worldwide Amsterdam.
Patrick Goldsteen over zijn switch van hoofdredacteur naar digital director.
In elk bedrijf of organisatie kun je ze vinden: ‘stille krachten’. Mensen die zorgen dat alles geruisloos verloopt en de tandwielen voorzien van voldoende smeerolie. Zo iemand is Linda Haring.
Jaap Paulsen was communicatieadviseur bij RTL4 en RTL en is nu Head of Communications bij SBS.
Christiaan van Mansfeld (52) nam onlangs afscheid van DDB & Tribal Amsterdam. Het liefst zou hij naar Zuid-Europa verkassen.
Dennis Gijsbers kitesurfde met een team non-stop de Atlantische Oceaan over.
Op 4 juni opent Rentokil een pop-up restaurant waar iedereen die durft insecten kan proeven.