Concessie metro Amsterdam naar CS Digital Media

De gezamenlijke salesorganisatie van CS Digital Media en MMD stopt weer.

De gemeente Amsterdam kent de voorlopige gunning van de concessie 'aanbesteding voor reclame in het metronet Amsterdam' toe aan CS Digital Media. De aanbesteding geldt voor een maximale periode van vijftien jaar.

De overeenkomst gaat in op 1 april 2018. Het gaat om in totaal 280 digitale schermen.op alle 38 stations van de Oost- en Ringlijn en de nieuwe Noord-Zuid lijn. Het totale netwerk genereert volgens CS Digital Media een mediabereik van ruim 4 miljoen reizigers.
 
Het complete netwerk van digitale schermen maakt - in samenwerking met MyAdbooker - volledig gebruik van programmatic technologie. 

Gezamenlijke sales met MMD stopt
CS Digital Media is begin dit jaar een samenwerking aangegaan met MMD Media. Door de stap naar programmatic inkoop is nu besloten de samenwerking voor de gezamenlijke sales per 2018 te beëindigen. MMD Media en CS Digital Media blijven op het gebied van Programmatic Out Of Home nauw met elkaar samenwerken.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie