Communicatie Poll: schaars gevulde Senseo-pads

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Communicatie Poll is gewijd aan de onthulling van bestuursvoorzitter Michiel Herkemij dat Sara Lee, het voormalig moederconcern van DE, jarenlang een halve gram te weinig koffie in de Senseo-pads stopte (zie ). De stelling: 'Goed van de Senseo-baas om openheid van zaken te geven over de te zuinig gevulde koffiepads' (zie homepage rechterkolom).

De vorige stelling luidde: ‘Communicatieprofessionals moeten aan de neuromarketing om te meten of hun campagnes werkelijk gedrag van het publiek beïnvloeden’. Daarmee was 67 procent het eens. Zij kozen het antwoord: ‘Inderdaad, zonde om deze kennis niet mee te nemen om het gewenste effect te voorspellen’. De overage 33 procent oordeelde anders en koos voor: ‘Nee, wanneer iets effect heeft in de hersenen weet je nog niet welk feitelijk gedrag daaruit voortvloeit’.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie