De Communicatie Poll is gewijd aan de onthulling van bestuursvoorzitter Michiel Herkemij dat Sara Lee, het voormalig moederconcern van DE, jarenlang een halve gram te weinig koffie in de Senseo-pads stopte (zie nieuwsartikel Volkskrant). De stelling: 'Goed van de Senseo-baas om openheid van zaken te geven over de te zuinig gevulde koffiepads' (zie homepage rechterkolom).
De vorige stelling luidde: ‘Communicatieprofessionals moeten aan de neuromarketing om te meten of hun campagnes werkelijk gedrag van het publiek beïnvloeden’. Daarmee was 67 procent het eens. Zij kozen het antwoord: ‘Inderdaad, zonde om deze kennis niet mee te nemen om het gewenste effect te voorspellen’. De overage 33 procent oordeelde anders en koos voor: ‘Nee, wanneer iets effect heeft in de hersenen weet je nog niet welk feitelijk gedrag daaruit voortvloeit’.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!