Coca-Cola Nederland blijft komen met minder zoete en calorievrije frisdranken

Bronwatermerk Chaudfontaine lanceert licht bruisend mineraalwater met citroen of pompelmoes-cranberry smaak.

Coca-Cola Nederland lanceert twee nieuwe frisdranken onder het merk Chaudfontaine. De nieuwe lijn is Chaudfontaine Fusion gedoopt en start met twee varianten: CitroenSmaak en Pompelmoes & CranberrySmaak. Het frisdrankenconcern over de introductie: &;Het is de eerste keer dat Chaudfontaine fruitsmaken toevoegt aan haar mineraalwater om de consument meer keuze en variatie te bieden. De nieuwe varianten bevatten geen suiker of kunstmatige toevoegingen en zijn calorievrij. Hiermee voegt Coca-Cola twee nieuwe varianten toe aan haar calorievrije assortiment en zet zij wederom een stap richting 2020: Coca-Cola wil dan de gemiddelde hoeveelheid calorieën per liter product ten opzichte van 2012 met 10 procent verminderen.&;

Het gaat om dranken die op smaak zijn gebracht met ;s. Het natuurlijke mineraalwater (99,9 procent van wat er in de fles zit) is licht bruisend. Coca-Cola: &;Het is natuurlijk mineraalwater dat afkomstig is uit de thermale bron bij het Belgische dorp Chaudfontaine.&;

Chaudfontaine Fusion in de smaken citroen en pompelmoes-cranberry is verkrijgbaar in een 500 ml verpakking en wordt in de zomer ondersteund door een grootschalige sampling en outdoor campagne.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie