Ik ben er van overtuigd dat Beatrix het Koninklijk Huis ziet als een bedrijf dat je moet leiden. Ze voert daarover een strakke regie. En als het Koninklijk Huis een bedrijf is dan is Oranje een merk. Ik schreef al eerder over de invloed van WA en Maxima op het merk Oranje.
En het Oranje merk blijft veranderen. Wat te denken van Nijntje van Dick Bruna die een plek heeft gekregen op de site van het Koninklijk Huis om uit te leggen hoe de stamboom in elkaar zit. Allemaal ter gelegenheid van de 2e verjaardag van Amalia. Vader Pluis is overigens WA :-).
Er zit ook een kleurwedstrijd aan vast. En het zijn net mensen daar, want er staat zelfs een (vaak voorkomende) taalfout op de website, de kleurplaat kan "uitgeprint" worden.
Ja de Oranjes maken gewoon gebruik van Sales Promoties en doen aan Cobranding. Het zijn net marketeers, die Oranjes.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!