(Campagne) Promiss: ‘Kleren maken de Vrouw’

Modemerk Promiss gaat LinkedIn als platform in om het merk te promoten. Op basis van een vragenlijst wil het de Nederlandse werkende vrouw stylingtips en adviezen geven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Eva Koppers, e-commercemanager Promiss: ‘Met deze campagne willen wij vrouwen helpen bij het uitzoeken van de juiste kleding passend bij haar functie en vakgebied. LinkedIn is het grootste zakelijke netwerk in Nederland en een hard groeiend platform. Op deze manier kunnen we dus in één keer een grote doelgroep aanspreken en geeft het ons belangrijke inzichten in de beroepsdoelgroep van Promiss.

Naast informatie zoals leeftijd, baan, branche en kledingvoorkeur, worden de individuele uitkomsten van de vragen gematcht met de uitkomsten van alle deelnemende vrouwen binnen diezelfde branche en/of beroep.

18 oktober-18 november 2013 en wordt ondersteund door de eigen kanalen van Promiss zoals Facebook en Twitter, advertenties op LinkedIn en diverse bloggers.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie