Brons voor Mindshare en Starcom (2x) bij Festival of Media Global Awards

Starcom Nederland viel in de prijzen met ‘DMDS - Dance More Drink Slow’ en 'Share the Sofa' voor Heineken, Mindshare met Music Memories voor Stichting Alzheimer.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Starcom Nederland had vier nominaties, Mindshare en Cadreon één. Starcom won in de categorie Best Communications Strategy met ‘DMDS - Dance More Drink Slow’ voor Heineken. In Best Social Media Campaign werd brons gewonnen met Share The Sofa. 

Mindshare won brons de categorie Best Community Development met Music Memories voor Stichting Alzheimer/Spotify.

Het Festival of Media Global was de afgelopen dagen in Rome. De winnaars werden bekendgemaakt tijdens een galadiner op 12 mei.

Léonie Koning van Initiative maakte deel uit van de Creative Use of Media jury van dit jaar.  

Alle winnaars staan .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie