Bol.com laat consumenten sieraden via smartphone passen

Red Urban en Etcetera ontwikkelden campagne ‘Staat het sieraad’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Red Urban en Etcetera hebben voor bol.com de campagne ‘Staat het Sieraad’ontwikkeld. Via een mobiele website kunnen online shoppers heel eenvoudig via hun smartphone of tablet zien hoe een sieraad of horloge uit het assortiment van bol.com hen staat. 

De populairste artikelen uit de winkel ‘Sieraden & Horloges’ van bol.com kunnen gebruikers via hun smartphone of tablet direct zien of het gekozen sieraad of horloge hen staat en vervolgens deze ook direct kopen. Al enkele jaren geleden zijn er apps uitgekomen, waarbij je via augmented reality horloges, ringen en armbanden passen. De nieuwe mobile website van Bol.com is echter een stuk toegankelijker, aangezien consumenten niet een app hoeven te downloaden.

Kees van Dorp  (Red Urban wn Etcetera): &;Steeds meer consumenten surfen en kopen online via hun smartphone of tablet en met deze campagne spelen we in op deze trend. We maken het voor consumenten heel makkelijk om via hun mobiele device te kijken of een sieraad of horloge bij hen past voordat ze het kopen. Wanneer ze een sieraad hebben uitgekozen, krijgen ze een afbeelding van het product op ware grootte te zien. Deze hoeven ze vervolgens alleen maar boven hun pols, vingers of voor hun oor te houden en ze zien direct of het bij hen past.&;

 

Test Staat het Sieraad zelf en ga met je smartphone naar http://sieraden.bol.com/.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie