Premium

Beter Horen wil met storytelling twijfels wegnemen

De nieuwe documercial vertelt het eerlijke verhaal van dierenverzorger Teun.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

vroeg aan mensen met gehoorproblemen om hun persoonlijke verhaal te delen. Dit moet een ‘levensecht’ beeld geven van de barrières die mensen ervaren om iets aan hun gehoorproblemen te doen.

Deze realistische boodschap moet een relativerend geluid laten horen, in een branche die gekenmerkt wordt door prijsstunts en beloftes.

Merkactivatie
In de film over Teun Botterweg ligt de focus op merkactivatie. Mensen met beginnende gehoorproblemen hebben vaak twijfels en taboes te overwinnen. Daarom heeft Beter Horen naast de commercial, ook een gids gemaakt met extra informatie en echte verhalen.

Het boekje ‘Een eerlijk verhaal’ is gratis te verkrijgen in de winkels en op de site en de commercial wordt gepubliceerd op televisie, radio, in print, online en via direct mailings.

Credits
Concept: Rob Severein, Roland van Beveren
Regie: Erik Lieshout (Outcast pictures)
Camera en editing: Reinier van Brummelen
Producer: Francoise Tanis
Sound engineer: Hans Van de Loo (studio Alfred Klaassen)
Verantwoordelijk bij Beter Horen: Mariël Reijrink, Ester Renssen, Dorenda Nefkens

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie