FHV BBDO tekent voor de realisatie van de campagne. In september vorig jaar ergerde Jolink zich in de commercial aan geautomatiseerde keuzemenu's.
De campagne sluit aan op de vraag die SNS vlak voor de jaarwisseling stelde: 'Denk jij dat iemand het je vertelt als je hypotheekrente tussentijds omlaag kan?'. Veel Nederlanders wisten niet dat het soms mogelijk is om tussentijds je vaste rente te verlagen. Het leidde destijds tot flink wat media-aandacht: van Kamervragen tot een item in het AVROTROS-programma Radar.
Met de commercial adverteert de bank met zijn 'SNS Hypotheek Looptijdservice'. Daarmee checkt de bank gedurende de looptijd ieder jaar met de klant of de rente tussentijds omlaag kan. Volgens Jolink 'heel normaal', aangezien je dat toch ook met je eigen huis doet?
De campagne is vanaf deze week te zien op televisie en online.
Credits
Opdrachtgever: SNS
Bureau: FHV BBDO; Vizeum; Coopr; Freshbridge
Creatie: John de Vries, René Verbong; Jasper Korpershoek
Strategie: Arnd Jan Gulmans, Jeroen Senden (FHV BBDO), Evert Bronkhorst (Vizeum)
Accountbehandeling: Elwira Stuur, Tom Stoffels, Katia Pravnik
Verantwoordelijk bij client:
Patrick Kuijsters, Mariëlle Krouwel, Rachel Grezel, Heidi Binnendijk
RTV: Peter Burger
Productiemaatschappij: Pink Rabbit
Regisseur: Ismaël ten Heuvel
Producer: Thomas Rohde
D.O.P.: Martijn van Broekhuizen
Editor: Manu van der Hoven
Postproductie: Captcha!
Geluid: Jacco Lenstra, Hans van der Loo (Alfred Klaassen)