Dutch Digital Day vindt plaats op 27 juni in Undercurrent, Amsterdam. Op het programma staan internationale topsprekers Joshua Davis (NY-based digital artist) en Gadi Amit (founder van de FitBit). Koert van Mensvoort geeft zijn visie op de manier waarop de mens met technologie de natuur transformeert. Arjan Haring, travel scientist bij Booking.com, vertelt alles over geluksalgoritmen en het geheim van big data. De Australiër Tim Buesing, Creative Director bij Reactive, komt on stage met een robot arm die is ontwikkeld voor kinderen met de ziekte van Duchenne.
Ook staan er presentaties van enkele UX topnamen op het programma. Zo vertelt de Amerikaanse Sam Hashemi alles over UX design bij NASA en wordt Apple ontwerper Bas Ording tijdens een interview aan de tand gevoeld over zijn werk met en voor Steve Jobs.
Tijdens het event is er tevens een innovatieve playground ingericht, waar bezoekers kunnen kunnen kennismaken met onder andere de Oculus Rift, een Digital Graffiti Wall, de nieuwste game SXPD, google glass apps, het kickstarter project Fish on Wheels en de Random kissing booth.
De organisatie van DDD is in handen van PIBN (Platform Internetbureaus Nederland), dat tijdens het event tevens de nieuwe naam bekend maakt. Vanaf 27 juni zal de vereniging door het leven gaan als Dutch Digital Agencies (DDA). Kaarten zijn te bestellen via www.dutchdigitalday.com.
Foto: Joshua Davis.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!