De HEMA mega push-up beha werd in drie categoriën genomineerd en Dutch Shark Alarm voor Stichting Forteiland Pampus in twee.
Met deze score behoort Nederland wederom tot de top drie van best scorende landen voor deze Europese prijs voor de beste geïntegreerde marketing communicatie campagnes.
De internationale jury beoordeelde in totaal 64 campagnes verdeeld over veertien categorieën. Ingezonden campagnes zijn gejureerd op strategie, mediakeuze, creatieve strategie en effectiviteit. Alleen nationaal bekroonde campagnes kunnen worden ingezonden voor deze internationale prijs. Uiteindelijk werden 46 campagnes genomineerd.
De IMC European Awards worden georganiseerd door the Integrated Marketing Communications Council Europe (IMCC Europe), onderdeel van the European Association of Communications Agencies (EACA). De uitreiking in december, waar de kleuren van het edelmetaal bekend worden gemaakt zal, net als vorig jaar, per land individueel worden georganiseerd.
Voor Nederland zijn de volgende campagnes genomineerd:
Categorie B2B
Case: Made in Holland, delivered by TNT Express
Bureau: KOEN
Opdrachtgever: TNT Express Nederland
Categorie Charity
Case: Mediamasters 2011
Bureau: De Issuemakers, Flavour & WeFilm
Opdrachtgever: Mediawijzer.net
Case: Flexa Kleur je Clubhuis
Opdrachtgever: AkzoNobel - Flexa
Bureau: Etcetera
Case: Dutch Shark Alarm
Opdrachtgever: Stichting Forteiland Pampus
Bureau:Ogilvy
Categorie Small budget
Case: Dutch Shark Alarm
Opdrachtgever: Stichting Forteiland Pampus
Bureau:Ogilvy
Categorie Innovative idea
Case: HEMA mega push-up beha
Opdrachtgever: HEMA
Bureau: Doom & Dickson
Categorie Product launch
Case: HEMA mega push-up beha
Opdrachtgever: HEMA
Bureau: Doom & Dickson
Categorie Retail | Trade
Case: HEMA mega push-up beha
Opdrachtgever: HEMA
Bureau: Doom & Dickson
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!