Vandaag en morgen vindt de allereerste editie van Adfo Live plaats in de Passenger Terminal Amsterdam. Op het event zijn marketeers, reclamemakers en pr-professionals aanwezig. Tientallen sprekers houden seminars over onderwerpen als media, marketing technology, innovatie en pr & communicatie. Een verslag van woensdagmiddag in 10 tweets.
Hugo van der Hurk stelt voor: geef het marketingbudget aan je fans!
De vijf ingrediënten voor engaging campagnes volgens Hugo van den Hurk van @everybodys. #AdfoLive pic.twitter.com/bvhgOmIFI4
— Ralph Groenink (@RalphGroenink) September 16, 2015
Darre van Dijk over storytelling versus storyselling.
WTF is happening? How to sell your story? #guidorosales #darrevandijk #AdfoLive pic.twitter.com/UfiEeZcifJ
— Mariska van der Deen (@mvddeen) September 16, 2015
De presentatie van Coca-cola eindigt met een verassing, rapper Haris Trnjanin brengt de campagne #Choosehappiness tot leven.
#adfolive #choosehappiness: storyselling: happiness is something everyone can afford: what are you waiting for! pic.twitter.com/S4hve5DDdG
— Nanda Idink (@NandaIdink) September 16, 2015
Behavior Analyst Linda Bouwman deelt haar geheimen over verleidingstechnieken.
Vanuit verleidingstechnieken winst behalen, hoe doe je dat? @Linda_Bouwman deelt nu haar geheimen op #adfolive pic.twitter.com/pR65ImOTIg
— Mirabeau (@Mirabeau_nl) September 16, 2015
Storytelling-baas Gijsbregt Vijn over de verhalen van onder andere KPN, Heineken en Red Bull.
'Het organisatiebreed organiseren van storytelling is minstens zo belangrijk als t verhaal zelf'. Presentatie van @GijsbregtVijn #adfolive
— Marlice vd Werff (@marliceme) September 16, 2015
Els Dragt is on top of trends en komt vertellen waarom marketeers aan Tumblr moeten beginnen. Maar eerst ...
#Adfolive ik kom er aan om straks over Tumblrs & unicorns te vertellen! Eerst nog ff een nieuwe panty scoren… :s #fwp pic.twitter.com/kGtfebLypT
— Els Dragt (@Somebody_ELS) September 16, 2015
Philippe Baecke vertelt hoe je waarde kunt creëren met big data.
'Met KPI's kijk je achteruit, probeer vooruit te kijken'. Spijker kop raak door Philippe Baeke. #adfolive
— Rik Mertens (@rikmertens) September 16, 2015
Max Pinas, online strateeg bij TamTam, gaat in op de mediaconsumptie van verschillende generatie door middel van hilarische interviews.
Van zelf doen naar vanzelf doen om generatie Z te bedienen. #adfolive interessant verhaal pic.twitter.com/sXF9xKlyj4
— Joyce van Onzenoort (@JoycevOnzenoort) September 16, 2015
Paul Carpentier, directeur Disney+media, presenteert de veranderingen in entertainment.
... Zit klaar voor #disney Eens een fan, altijd een fan ;-) #AdfoLive pic.twitter.com/oZSwq3Q1Wo
— Sanne de Ruijter (@Sanneblue) September 16, 2015
Henkjan Smits verbaast zich over een uitspraak van Rogier Schmitt, maar vindt dat hij overall een goed verhaal houdt.
Ik heb t dus toch goed gehoord. Bizar en bijzonder tegelijk #AdfoLive https://t.co/IEKjkO8aez
— Henkjan Smits (@henkjansmits) September 16, 2015
Bekijk hier de tweetverslagen van dinsdagochtend, dinsdagmiddag en woensdagochtend.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!