(Adfo Cannes) 5 vragen aan: Cornelie Weller (Publicis One)

Wat brengt de Chief Media & Integration van Publicis One Netherlands naar la Croisette?

Waarom ga je naar Cannes?

Ons vak ontstaat vanuit creativiteit. De  liefde voor het vak willen we ook overdragen en delen met onze klanten, partners en relaties. Daarom organiseert Starcom 4 inspirerende, leerzame en leuke dagen. Vorig jaar deden we dit voor het eerst rondom het thema Experience, met zeer veel succes. Dit jaar hebben we ons programma een 2.0 jasje gegeven, allemaal rondom een fundamenteel thema: Influencer Marketing.

 

Waarover gáát Cannes eigenlijk, of waar zou het over moeten gaan?

Cannes is voor ons vakgebied het Walhalla van creativiteit. Je kunt er leren, ervaringen delen en geïnspireerd raken. Het laat je even stilstaan, loskomen van alle drukte van de dagelijkse realiteit, dat we toch wel hele mooie ideeën, emoties en ervaringen in campagnes tot leven kunnen brengen. Terwijl we onze collega’s, klanten en partners beter leren kennen op slippers met een drankje in de hand, re-connect Cannes Lions ons met waarom we houden van wat we doen.

Waar wil je straks in Cannes in elk geval bij zijn?

We hebben ons eigen programma opgesteld met een aantal partners. Samen met Influencer Marketing Agency & BrandDeli organiseren we een inhoudelijke ochtend over Influencer Marketing. Waar wij ook erg naar uitkijken is onze sessie met Lode Schaeffer, die ons meeneemt door het beste werk van Cannes Lions.

Als afsluiter van deze dagen organiseren we rondom onze propositie StarUp een easy-going brunch in ons verblijf: House of Influencers.

Daarnaast:

Oranjeborrel = check,

JongeHonden = check

Twitter/Spotify feest = check

Catamaran boottocht = check

VICE feest = check

Publicis One Cocktails = check

Wat zijn je favoriete cases, zowel internationaal als nationaal?

Er komen bij de Lions altijd pareltjes naar boven, met een ijzersterk idee, perfecte uitvoering, of geniale insights. Sommige daarvan staan nog niet op onze netvlies. Er zijn vier cases die we graag willen noemen, twee buitenlandse die onze aandacht trokken en twee lokale. En ja, dat toont ook dat we trots zijn op ons eigen werk.

Newcastle - Band of brands

 

Holy Soda – Go for Goodness (Dutch)

 

Microsoft XboX -Tomb Raider "The Survival Billboard"

 

Maybelline ‘Get-the-WOW-Brow!

 

Hoeveel prijzen nemen ‘we’ straks mee naar huis?

We nemen een lege koffer mee, dus alles is mogelijk;)

In de aanloop naar Cannes Lions plaatsen we dagelijks artikelen over dit festival en zijn bezoekers. Alle artikelen lees je terug in ons .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie