HelloSparkle gaat als bureau onafhankelijk van Adfactor opereren.
HelloSparkle is een logisch vervolg op een niet te stoppen ontwikkeling, zegt 'influencer agent' Valentine de Jong: 'We merken dat de markt vraagt om een bureau als HelloSparkle. Steeds meer merken ontdekken dat ze veel kunnen leren van influencers, bijvoorbeeld over hun doelgroep of over hun product. We krijgen daarom steeds vaker de vraag of influencers breder kunnen worden ingezet, buiten hun eigen mediaplatform om.'
De Jong zegt te beschikken over een breed portfolio aan getalenteerde influencers, bloggers, instagrammers en content creators. 'Voor elk merk en iedere campagne is er een gezicht. Elk van hen bezit een enorme kennis van wat er speelt in hun niche: welke thema’s leven er en waar is vraag naar? HelloSparkle ontwikkelt ook ideeën voor partnerships en contentmarketingcampagnes en we regelen endorsement deals met influencers.'
HelloSparkle is er ook voor talentvolle influencers, gaat De Jong verder. 'Jezelf als influencer in de markt zetten vraagt om focus en excellent management, en dat vereist tijd en kennis. HelloSparkle regelt, adviseert, sluit deals en ontzorgt.'
Het bureau is momenteel met twee medewerkers, inclusief De Jong. 'Het doel is om te groeien naar tien man voor de zomer', zegt ze.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!