Het thema is 'Service waar u niet op zit te wachten', gericht op ondernemers, zzp'ers en vakmannen die toch al niet zitten te wachten op service waardoor ze hun bus of bestelauto af moeten staan.
Na een pilot vorig jaar, rolt Volkswagen nu een programma van 8 servicebeloften landelijk uit.
Hoewel het om primair om zakelijk rijders gaat is toch gekozen om het thema breed met drie tv-commercials en een online campagne te laden, omdat het profiel van de mkb'ers, zzp'ers en vakmannen een afspiegeling is van het grote Nederlandse publiek, en 70 procent van de beslissingen in dit segment in privetijd wordt genomen.
In die zin sluit de campagne aan bij de blogpost van Michael Willems over b-to-b merkcommunicatie van afgelopen maandag op Adformatie.
Credits:
Verantwoordelijk bij Pon: Marian Verheij, Lukas Jeukens, Michiel Cuppen
Creatief Directeur: Mervyn ten Dam
Creatie: Niklas Kristensen, Wayne Ching
Account Manager: Emily Kroes
RTV Producer: Melissa Nieveld
Productiemaatschappij: Czar
Regie: Bart Timmer
Producer: Willem Bos
DOP: Piotr Kukla
Offline: Teun Rietveld
Grading: Glassworks
Audio nabewerking: Feike/Soundcircus
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!