Ook zijn inspiratie en zijn vertrouwen in de creatieven met wie hij werkte zijn de afgelopen dagen vaak geprezen.
Maar gisteren tijdens zijn uitvaart vielen me nog een paar dingen op: liefde, toewijding, onvoorwaardelijkheid.
Alles wat Aad deed, deed ie met Liefde. Met onvoorwaardelijke toewijding.
In ons vak wordt zo vaak gezegd: ach man, het is maar reclame.
Nou, niet voor Aad, voor hem was het alles. En dood of niet, gisteren voelden we dat weer voluit. Reclame is een prachtig vak dat het verdient om er 200 procent liefde en energie in te steken.
Vaak lukt dat niet, dan krijgen tijdsdruk, omzetdruk en whatever druk de overhand en verdwijnen liefde en toewijding naar de achtergrond.
Dan is het goed om weer even aan Aad te denken.
Eigenlijk hadden alle marketing directors, managing directors en creatieven gisteren bij Aad’s uitvaart moeten zijn.
Het was de laatste dag dat ie ons persoonlijk iets kon leren.
Dankjewel Aad!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!