Zomergasten met Saarloos blijkt een grote hit op Twitter

In samenwerking met Spot brengt Adformatie de wekelijkse GfK Twitter TV Ratings.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Zomergasten voert voor de derde opeenvolgende week de lijst aan van meest besproken televisieprogramma&;s op Twitter. Hoewel de kijkcijfers voor de uitzending met Simone van Saarloos iets lager waren, was het programma een grote hit op Twitter. De jongste gast ooit op zondagavond zorgde met haar uitspraken en opvallende keuze van fragmenten voor een relatief groot Twitter bereik. Ruim 1600 twitteraars lieten weten wat ze ervan vonden, goed voor meer dan 1.4 miljoen impressies en een uniek bereik van bijna 100 duizend twitteraars.

&;We zijn er bijna!&; en &;10 jaar Ik Vertrek&; doen het deze week ook goed in de GfK Twitter TV ratings, met respectievelijk 450.000 en ruim 500.000 impressies. De aflevering van&;Kijken in de Ziel&; met maakte veel meer los dan voorgaande afleveringen en eindigt op de vierde plaats met ruim 85 duizend impressies.

  • Twitter bereik:   aantal personen dat tweets over de specifieke uitzending heeft gezien
  • Twitter impressies: aantal tweets dat over de specifieke uitzending is gezien
  • Twitteraars: aantal unieke personen dat over de specifieke uitzending of zender heeft getwitterd
  • Tweets: aantal Twitter berichten dat betrekking heeft op de specifieke uitzending of zender
     

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie